XJR400 Londonban

Mindennapi történések,motorozás,némi zene...

Friss topikok

Címkék

400 (2) adó (1) allergia (1) átkelő (1) avon roadrider (1) balaton sound (1) baleset (4) benalmadena (1) biztonsag (1) biztosítás (2) buli (1) caberg trip (1) canon 300d (1) chriss (1) csak úgy (6) deep house mix (1) dokik (1) dvd lejátszó (1) előfizetés (2) fábry (1) fékbetét csere (3) felszerelés (1) film (3) fordulatszám (1) forma atv (1) frank thomas mesh (1) freecom hdd (1) global underground (1) gps (1) gumicsere (1) gyalogos (1) house (1) hülye sofőr (1) idojaras (1) imdb (1) internet speedtest (1) isle of man 2009 (1) karburátor (1) kerékpár (1) kevin yost (1) kiállítás (1) kingston (1) költözés (1) költség (1) koncepció (1) közlekedés (2) kresz (1) ktm (1) london (8) luxuscikk (1) malaga (1) masszázs (1) ministry (1) mix letöltés (1) mobiltelefon (2) moby (1) motor (8) motoros kesztyű (1) motoros ruházat (3) motoros túra (4) motorshow (2) nagymotor (4) neos (1) nyár (1) nyaralás (2) nyeregtáska (1) olajcsere (1) oxford first time (1) parkolás (1) parti (1) philips dvp5960 (1) pizzafutár (1) rambo (1) renaissance (1) robogó (1) rozsda (1) sander kleinenberg (1) sander van doorn (1) scrubs (1) sebesség (1) sim kártya (1) skins (1) sopron (1) sorozat (2) spanyolország (1) supernaturalistic (1) suzuki (1) szénanátha (1) szerelés (8) szolgáltató (2) talk show (1) tamron (1) tanfolyam (1) tanktáska (1) televízió (1) teszt (1) thai (1) this is (1) topgear (1) triumph (1) tv2 (1) uk hun (1) underworld (1) váltó (1) vélemény (2) video (1) vizsga (3) volt fesztivál (1) volt fesztival (1) v max (1) xjr (5) yamaha (9) zene (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

ebay

Londoni mindennapok

2009.06.17. 18:10 xjr400

Thai deep massage

Címkék: thai masszázs

Az van,hogy már régóta volt ez a gondom,hogy ha balra fordítom a fejem,akkor a vállamtól a nyakamig érzek egy ideget,ami eléggé fáj.Fájt.Tudom,ne fordítsam balra a fejem.De azért a motoron néha gyorsan ki kell nézni oldalra,és olyankor mocskosul szokott fájni.Főleg azután,hogy pár hónapja jól elfeküdtem a nyakam,rá egy napra meg volt egy kis koccanásom,aztán az végleg betett neki.Nem ütöttem meg,csak hirtelen ráfeszítettem a kormányra.Nagy nehezen elmúlt,aztán megint előjött,és ez így ment.Aztán egy magyar pizzafutár nemrég mesélte,hogy rajta segített egy félórás thai masszázs,ami egyébként a munkahelye mellett van.Mázlista.Nekem guglizni kellett,és telefonálni.Először én is fél órát akartam,szkeptikus vagyok,na.De azt mondta a hölgy,hogy egy órás kezelések vannak,és ez nem relaxációs masszázs lesz,fájni fog,de már az első után érezni fogom a változást.Egy alacsony,törékeny kis nő fogadott,akinek olyan vékonyak voltak az ujjai,mint a kínai evőpálcikák.Na,fasza-legyintettem magamban.Alsónadrágra vetkőztem, aztán fel az ágyra,ő meg letakart törölközővel.A vádlimmal kezdett,már ott majd' beszartam.Rátenyerelt finoman,aztán ránehezedett és kicsit elmozdította a kezét,én meg azonnal leizzadtam.Tökig.Aztán a láb többi része jött,az sem volt kellemes,főleg a külső lábszárnál.Ott a térdével nyomott pontokat.Kicsit megropogtatta a hátamat azzal,hogy sétált rajta egy keveset,aztán bedobott a pokolba.A lapockám melletti csomókat kezdte módszeresen és fáradhatatlanul irtani.A könyökével.Nem tudom leírni,mennyire kibaszottul fájt.Éreztem,ahogy a lehető legmélyebbre nyomja a könyökét a csomónál,és csak azon imádkoztam,hogy ne ordítsak.Néha egy megkönnyebbült sóhaj kitört belőlem,akkor meg felnevetett,hogy fáj,mi?Ja,fáj.Azt mondta,a legtöbb ember kiabál meg ordít meg jajgat.Akkor én egészen kemény gyerek vagyok,nem?Ezt csinálta mindkét oldalon,meg talált még néhány fájó pontot,megropogtatta a nyakamat meg a derekamat,aztán leperkáltam a 40 fontot neki,és lefoglaltam a következő hetet is.Mert használt,bassza meg.Pedig nem hittem volna.De az egyik oldalra tényleg el tudtam fordítani a fejem fájdalom nélkül.Azóta már kétszer voltam nála,és szerintem amit lehetett,ő megtett.Sokkal jobban érzem magam,már csak izomlázam van a kínzástól,de az holnapra elmúlik.Igaza volt,amikor az elején azt mondta,hogy egy sima masszázsra elmehetek 10-szer is,nem fogok rendejönni.Azok csak átmenetileg segítenek.Menjek hozzá két-három alkalommal,aztán többet nem kell.De majd megyek,ha kell.Megérte.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://xjr400.blog.hu/api/trackback/id/tr971191668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása