XJR400 Londonban

Mindennapi történések,motorozás,némi zene...

Friss topikok

Címkék

400 (2) adó (1) allergia (1) átkelő (1) avon roadrider (1) balaton sound (1) baleset (4) benalmadena (1) biztonsag (1) biztosítás (2) buli (1) caberg trip (1) canon 300d (1) chriss (1) csak úgy (6) deep house mix (1) dokik (1) dvd lejátszó (1) előfizetés (2) fábry (1) fékbetét csere (3) felszerelés (1) film (3) fordulatszám (1) forma atv (1) frank thomas mesh (1) freecom hdd (1) global underground (1) gps (1) gumicsere (1) gyalogos (1) house (1) hülye sofőr (1) idojaras (1) imdb (1) internet speedtest (1) isle of man 2009 (1) karburátor (1) kerékpár (1) kevin yost (1) kiállítás (1) kingston (1) költözés (1) költség (1) koncepció (1) közlekedés (2) kresz (1) ktm (1) london (8) luxuscikk (1) malaga (1) masszázs (1) ministry (1) mix letöltés (1) mobiltelefon (2) moby (1) motor (8) motoros kesztyű (1) motoros ruházat (3) motoros túra (4) motorshow (2) nagymotor (4) neos (1) nyár (1) nyaralás (2) nyeregtáska (1) olajcsere (1) oxford first time (1) parkolás (1) parti (1) philips dvp5960 (1) pizzafutár (1) rambo (1) renaissance (1) robogó (1) rozsda (1) sander kleinenberg (1) sander van doorn (1) scrubs (1) sebesség (1) sim kártya (1) skins (1) sopron (1) sorozat (2) spanyolország (1) supernaturalistic (1) suzuki (1) szénanátha (1) szerelés (8) szolgáltató (2) talk show (1) tamron (1) tanfolyam (1) tanktáska (1) televízió (1) teszt (1) thai (1) this is (1) topgear (1) triumph (1) tv2 (1) uk hun (1) underworld (1) váltó (1) vélemény (2) video (1) vizsga (3) volt fesztival (1) volt fesztivál (1) v max (1) xjr (5) yamaha (9) zene (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

ebay

Londoni mindennapok

2008.07.28. 20:15 xjr400

Elütöttek,aztán fizethetek

Címkék: baleset biztosítás

Hát így jártam.Pár hónapja volt egy balesetem,előztem két autót,amikor az első hirtelen kitette az indexet,aztán anélkül,hogy körülnézett volna,kifordult elém.Múlt héten jött a levél,hogy az én hibámból történt a baleset.Szóval jövőre várhatóan megemelkedik a biztosításom,hogy mennyivel,arról fogalmam sincs.Nagy hiba volt,hogy bíztam az autósban.Bíztam benne,hogy látni is fog,nem csak nézni.Direkt úgy haladok,hogy látható legyek,ha tükörbe néznek a drágáim,de mit tehetek,ha csak dísznek van az a kib.szott visszapillantó.Arról,hogy "holttér",valószínűleg nem is hallott az ember.Pedig a tanfolyamon nem egyszer elmondták,soha ne bízz meg a sofőrökben!Mint veszélyforrást,külön kiemelték a pizzafutárokat is.Haha!Tényleg veszélyesek.Csak óvatosan,különben...

 

és mindig ELŐRE nézzetek(bukót is használjatok)....

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://xjr400.blog.hu/api/trackback/id/tr72589850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jani 2008.08.02. 21:43:42

Részletesebb helyzetleírás kellene (egysávos, vagy kétsávos volt az út).

Ha egysávos, szerintem balra akkor lehet kanyarodni, ha szemből nem jönnek, ill, engem NEM KEZDETT EL ELŐZNI senki (tükör!). Ez egyértelműen benne van a kreszben. Mert bizony ha már előznek, annak van elsőbbsége, magyarán akkor kezdhetem meg a bekanyarodást, ha megelőztek. Eddig egyértelmű és ki kell állni az igazunkért.
Ha esetleg egyszerre történt a bekanyarodás a bekanyarodás szándékának jelzésével (index), ez már hiba, a mögöttes közlekedők számára is zavaró. Tehát eddig legalább kétesélyes, ill. 50-50% a felelősség kérdése.
De mivel én autós és motoros is vagyok, bizony tapasztalom, milyen tetű autósok vannak, egyszerűen semmibe veszik a motorost, sőt megkockáztatom, az autósok (elenyésző számban), mintha direkt utaznának a motorosokra. Bizony lehet olyan szitukat teremteni (tapasztalom), hogy szívatják a motorosokat, direkt nehéz helyzetbe hozzák, néha kivédhetetlen, csak a szerencsén múlik.
Tehát a tapasztalatom és a józan ész szerint: soha nem előzök motorral ott, ahol az autósnak befordulási lehetősége van (mi van, ha index nélkül fordul be? jaj de gyakran előfordul!).

Volt helyszínelés? Szabálysértési tárgyalás?
Távollétedben volt szab. sért. tárgyalás? Ki a hibás és milyen arányban? MEGFELLEBBEZNI!
Ha csak egy kis igazunk is van, kiállni mellette, végigvinni! Nem belenyugodni.
Ha így történt, szerintem legalábbis, a legrosszabb esetben is 50-50% a felelősség aránya.
A kresz a bizalmi elven működik, meg kell bíznom a másikakban, nem jönnek ki elém, ezért cserébe én sem megyek ki mások elé, stb.

Tehát, ha szükséges, feljelenteni!

xjr400 · http://xjr400.blog.hu/ 2008.08.04. 12:45:31

Szia Jani!

2-szer 1 sávos volt a helyszín,és egy ház udvarába akart befordulni,mint kiderült.Én is abban bíztam,hogy neki kell meggyőződnie arról,hogy nem előzi őt senki(tükör,holt-tér),és csak ezután kezdheti meg a kanyarodást.Rendőrt akartam hívni,de azt mondta az ember,hogy úgysem jön ki,mert nem történt személyi sérülés.Talán több esélyem lett volna,ha mégis kihívom.De a biztosítónál egy olyan ügyre hivatkoznak,amit egy ilyen esetben a motoros nyakába varrtak,és azt mondják nem nyerhetem meg a tárgyalást,ha odáig mennék.
50-50% a felelősség aránya,egyébként.Csak nekem alig sérült a motorom,ő meg gondolom,hogy márkaszervízbe vitte az autóját,ahol nem 2 fontért dolgoznak.
Lehet,nekem is el kellene vinnem a motort szerelőhöz,mindent megcsináltatni rajta,aztán annyival talán beljebb lennék...

Jani 2008.08.04. 14:07:39

Hali!

Én nem hagynám...
Kár, hogy nem hívtál rendőrt. Fontos, főleg, ha úgy érzed, Neked van igazad!
Hogy a biztosítónál mire hivatkoznak? Hát természetesen mindíg arra, hogy a lehető legkevesebbet kelljen fizetniük. Mert ugye csak addig vagyunk jó ügyfél és partner a biztosítónak, amíg befizetők vagyunk...

Egyébként a képről nem kis sérülésnek látszik (teleszkópszár iránytörése, e.sárvédő, tökör, lámpák, stb. Feltételezem, mivel a gép a bal oldalán fekszik, végighorzsolta, lehet, be is horpadt talán még e.gumit is vennék rá). Motorosruha? az is megsérült, sőt új bukót kellett venni! Te is vidd márkaszervizbe (ők abban érdekeltek, minél több alkatrészt vegyél rá). Én nem hagynám ennyiben... és biztos, benyújtanám a számlát.

Gyönyörű Csillát nézted és lehet, a szexen járt az eszed! Bocs! Ha tudok segítek, privátban keress! Nekem is van egy történetem az oroszlános biztosítóval: Egyáltalán nem voltam hibás, a hülye autós elismerte, aláírta hogy hibázott, mégis fél évembe telt, de végül megnyugtató eredménnyel.

xjr400 · http://xjr400.blog.hu/ 2008.08.04. 17:08:42

Ja,a kép...
Azt csak leszedtem netről,illusztrációnak.Bocs,hogy bekavartam vele.Az én mocimnak igazából a sebváltója görbült fel egy kicsit,más nem nagyon rongálódott meg.
Amúgy ez az eset itt,Londonban történt.
Nem figyeltem 100%-ban.Ez volt a baj.
Soha ne történjen nagyobb baj,azt mondom.Még azért felhívom őket,hogy mi lenne,ha most vinném a motort csináltatni,mert eddig nem volt pénzem.
süti beállítások módosítása