XJR400 Londonban

Mindennapi történések,motorozás,némi zene...

Friss topikok

Címkék

400 (2) adó (1) allergia (1) átkelő (1) avon roadrider (1) balaton sound (1) baleset (4) benalmadena (1) biztonsag (1) biztosítás (2) buli (1) caberg trip (1) canon 300d (1) chriss (1) csak úgy (6) deep house mix (1) dokik (1) dvd lejátszó (1) előfizetés (2) fábry (1) fékbetét csere (3) felszerelés (1) film (3) fordulatszám (1) forma atv (1) frank thomas mesh (1) freecom hdd (1) global underground (1) gps (1) gumicsere (1) gyalogos (1) house (1) hülye sofőr (1) idojaras (1) imdb (1) internet speedtest (1) isle of man 2009 (1) karburátor (1) kerékpár (1) kevin yost (1) kiállítás (1) kingston (1) költözés (1) költség (1) koncepció (1) közlekedés (2) kresz (1) ktm (1) london (8) luxuscikk (1) malaga (1) masszázs (1) ministry (1) mix letöltés (1) mobiltelefon (2) moby (1) motor (8) motoros kesztyű (1) motoros ruházat (3) motoros túra (4) motorshow (2) nagymotor (4) neos (1) nyár (1) nyaralás (2) nyeregtáska (1) olajcsere (1) oxford first time (1) parkolás (1) parti (1) philips dvp5960 (1) pizzafutár (1) rambo (1) renaissance (1) robogó (1) rozsda (1) sander kleinenberg (1) sander van doorn (1) scrubs (1) sebesség (1) sim kártya (1) skins (1) sopron (1) sorozat (2) spanyolország (1) supernaturalistic (1) suzuki (1) szénanátha (1) szerelés (8) szolgáltató (2) talk show (1) tamron (1) tanfolyam (1) tanktáska (1) televízió (1) teszt (1) thai (1) this is (1) topgear (1) triumph (1) tv2 (1) uk hun (1) underworld (1) váltó (1) vélemény (2) video (1) vizsga (3) volt fesztival (1) volt fesztivál (1) v max (1) xjr (5) yamaha (9) zene (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

ebay

Londoni mindennapok

2008.08.24. 15:27 xjr400

Az első motoros-túrám

Címkék: motoros túra

Tegnap szerencsére jó idő volt,úgyhogy elhatároztam,lemegyek a tengerpartra.Az útvonalat már kinéztem pár hete,egy angol motoros oldalról,de eddig mindig elszaródott az időjárás.Megpakoltam a két oldaltáskát(mivel még mindig nem kaptam meg a másik kettőt!!!),aztán elindultam.A táv 80 mérföld,aminek az egy részét autópályán tettem meg,de szerencsére nem annyit,hogy unalmassá váljon.A tempót csak saccolni tudom.7500-8000-et forgott a  motor,tehát kb. 75 mph-al mentem átlagban.Az kb. 120 km/h.A moci teljesen jól bírta,én meg nagyon élveztem,ahogy döngette a mellkasomat az menetszél.Aztán az első pihenő után már csak kétszer egysávos utakon mentem,ami eszméletlen jó volt.Sok helyen 50 mph-ás nyalóka volt kitéve,de... kanyar kanyar után,emelkedővel,lejtővel,dombok között,erdőben...Az erdős részek voltak talán a legszebbek,mert a fák körbefogták az utat,és néhol beszűrődött a napfény.Sajna kép nincs róla,de gondolom rajtam kívül mindenki átélte már ezt a látványt.Mármint motoron,autóval nem számít! :-) Vannak azért képek,de egyszerűen nem bírtam sokszor megállni,annyira jó volt menni.Az útvonal:

 


View Larger Map

A parton ettem-ittam-pihiztem,aztán amikor meguntam a látványt,elindultam vissza.A hazaút tovább tartott,mert kihagytam az autópályás szakaszt,plusz megálltam fish-and-chips-et enni.A gps-em egy tankra ragasztott térkép volt.Plusz a telefonomon meg tudom nézni a googlemaps-et,nagy gond nem volt.Azért a legjobb az lesz,ha beszerzek egy gps vevőt a régi nokiámhoz,arra teszek a térképszoftvert,aztán egyszerűbb lesz az élet.Vagy nem.Hazafelé a napsütés ekkor már a múlté volt,de szerencsére nem esett.Az autósok normálisak voltak,a motorosok "köszöntek",az útminőség 80%-a király volt,bóklászó őzek nincsenek,a birkák is elkerítve.Jól elfáradtam a végére,de nagyon bejött.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://xjr400.blog.hu/api/trackback/id/tr54630490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása