XJR400 Londonban

Mindennapi történések,motorozás,némi zene...

Friss topikok

Címkék

400 (2) adó (1) allergia (1) átkelő (1) avon roadrider (1) balaton sound (1) baleset (4) benalmadena (1) biztonsag (1) biztosítás (2) buli (1) caberg trip (1) canon 300d (1) chriss (1) csak úgy (6) deep house mix (1) dokik (1) dvd lejátszó (1) előfizetés (2) fábry (1) fékbetét csere (3) felszerelés (1) film (3) fordulatszám (1) forma atv (1) frank thomas mesh (1) freecom hdd (1) global underground (1) gps (1) gumicsere (1) gyalogos (1) house (1) hülye sofőr (1) idojaras (1) imdb (1) internet speedtest (1) isle of man 2009 (1) karburátor (1) kerékpár (1) kevin yost (1) kiállítás (1) kingston (1) költözés (1) költség (1) koncepció (1) közlekedés (2) kresz (1) ktm (1) london (8) luxuscikk (1) malaga (1) masszázs (1) ministry (1) mix letöltés (1) mobiltelefon (2) moby (1) motor (8) motoros kesztyű (1) motoros ruházat (3) motoros túra (4) motorshow (2) nagymotor (4) neos (1) nyár (1) nyaralás (2) nyeregtáska (1) olajcsere (1) oxford first time (1) parkolás (1) parti (1) philips dvp5960 (1) pizzafutár (1) rambo (1) renaissance (1) robogó (1) rozsda (1) sander kleinenberg (1) sander van doorn (1) scrubs (1) sebesség (1) sim kártya (1) skins (1) sopron (1) sorozat (2) spanyolország (1) supernaturalistic (1) suzuki (1) szénanátha (1) szerelés (8) szolgáltató (2) talk show (1) tamron (1) tanfolyam (1) tanktáska (1) televízió (1) teszt (1) thai (1) this is (1) topgear (1) triumph (1) tv2 (1) uk hun (1) underworld (1) váltó (1) vélemény (2) video (1) vizsga (3) volt fesztival (1) volt fesztivál (1) v max (1) xjr (5) yamaha (9) zene (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

ebay

Londoni mindennapok

2009.11.11. 23:19 xjr400

MOT

Már lassan egy hónapja meglett az új műszaki a motorra.Nem ment olyan simán,mint szerettem volna.2 gond adódott.Az elsőt már ránézésre megmondta a szerelő.Annak idején én egy egyedi rendszámtáblával vettem a motort,ami azt jelenti,hogy a háttérben ott volt halványan egy XJR4OO felirat.Akkor még ez nem volt gond,sőt,a tavalyi vizsgán sem.Azóta viszont hoztak egy új szabályt: csak üres háttér lehet a rendszámokon.Ez nem nagy ügy,adtak a srácok egy számot,az ember még AZNAPRA megcsinálta az újat!No big deal.A másik-és nagyobb-gond,az a hátsó teleszkópok állapota volt.Konkrétan folytak.Mind a kettő.Nem nagyon,szerencsére,nem csöpögést kell elképzelni,akkor már előbb intézkedtem volna.Viszont így nem engedhették át a vizsgán.Szóval kaptam még egy telefonszámot,a Hagon-ét.Hívtam őket is,és küldtek egy pár új rugóstagot,amit két nappal később át is vehettem.Feketét választottam a króm helyett,azért mert ezen talán nem fog látszódni a kosz annyira.Bár azóta elbizonytalanodtam,lehet,hogy így túl fekete a motor.Na mindegy,ez van,tetszik ez is.Megbánni nem bántam meg.Még egy héten belül visszamentem a garázsba,aztán fél óra alatt megszerelték amit meg kellett.A vizsgát azt már ki kellett fizetni az első alkalommal,hiába nem ment át a motor,viszont a szereléskor már ezt nem kérték el újra,csak a fél órás munkadíjat.Most azon gondolkodom,hogy így adjam-e el a régi Ohlins-eket,vagy újítassam fel őket,és úgy?A helyzet,hogy viszonylag olcsón és gyorsan megúsztam a dolgot.Szerencsére nem állítottak meg rendőrök addig,amíg meg nem kaptam az új papírt.2 napja egy barátommal ez történt,neki rendben volt minden,de jó pár mocit látott egy platóra feltuszkolva.Akinek valami nem stimmelt a motorja műszaki állapotával kapcsolatban(alváz-szám,abroncsok,indexek,féklámpa), annak már vitték is el.Valahogy így,csak nem egyesével.

 

 

Közben megérkezett az a kis biszbasz is,ami ahhoz kell,hogy működjön az óra,mert megadta magát.Mivel ki tudtam zárni minden mást(óra,kábel),csak ez az alátét maradt,és pénteken be is tette az ember,akinek vannak szerszámai.Lehet,be kellene ruháznom néhány dologra,csak félek,elszalad velem a ló,és kiköltekezem magam.Igy néz ki a kis nyavalyás.

Így meg a régi nézett ki,azt hiszem,szemmel látható a különbség.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://xjr400.blog.hu/api/trackback/id/tr481519166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása