XJR400 Londonban

Mindennapi történések,motorozás,némi zene...

Friss topikok

Címkék

400 (2) adó (1) allergia (1) átkelő (1) avon roadrider (1) balaton sound (1) baleset (4) benalmadena (1) biztonsag (1) biztosítás (2) buli (1) caberg trip (1) canon 300d (1) chriss (1) csak úgy (6) deep house mix (1) dokik (1) dvd lejátszó (1) előfizetés (2) fábry (1) fékbetét csere (3) felszerelés (1) film (3) fordulatszám (1) forma atv (1) frank thomas mesh (1) freecom hdd (1) global underground (1) gps (1) gumicsere (1) gyalogos (1) house (1) hülye sofőr (1) idojaras (1) imdb (1) internet speedtest (1) isle of man 2009 (1) karburátor (1) kerékpár (1) kevin yost (1) kiállítás (1) kingston (1) költözés (1) költség (1) koncepció (1) közlekedés (2) kresz (1) ktm (1) london (8) luxuscikk (1) malaga (1) masszázs (1) ministry (1) mix letöltés (1) mobiltelefon (2) moby (1) motor (8) motoros kesztyű (1) motoros ruházat (3) motoros túra (4) motorshow (2) nagymotor (4) neos (1) nyár (1) nyaralás (2) nyeregtáska (1) olajcsere (1) oxford first time (1) parkolás (1) parti (1) philips dvp5960 (1) pizzafutár (1) rambo (1) renaissance (1) robogó (1) rozsda (1) sander kleinenberg (1) sander van doorn (1) scrubs (1) sebesség (1) sim kártya (1) skins (1) sopron (1) sorozat (2) spanyolország (1) supernaturalistic (1) suzuki (1) szénanátha (1) szerelés (8) szolgáltató (2) talk show (1) tamron (1) tanfolyam (1) tanktáska (1) televízió (1) teszt (1) thai (1) this is (1) topgear (1) triumph (1) tv2 (1) uk hun (1) underworld (1) váltó (1) vélemény (2) video (1) vizsga (3) volt fesztival (1) volt fesztivál (1) v max (1) xjr (5) yamaha (9) zene (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

ebay

Londoni mindennapok

2008.11.26. 14:49 xjr400

A zakksi

Címkék: szerelés

Hétfőn szívtam egy kicsit hazafelé,egyszerűen csak leállt a motor,amikor el akartam indulni az egyik lámpánál.Fasza.Félretoltam,és megnéztem a vezetékeket.Ott volt a bibi,egy régebben elvágott vezeték meglazult,nekem meg nem volt semmim,amivel megcsinálhattam volna.Piti kis dolog,de ha nincs nálad semmi...Telefonáltam néhány helyre,semmi segítség.Oké.Hívtam az AA-t.Persze,küldenek autót,ha csatlakozom hozzájuk.Ennyi meg ennyi a díja.Fosta a szót kegyetlenül,le kellett állítanom,mert a telefonom erősen kezdett merülni.Bediktáltam az adataimat,bankkártya-adatokat,mindent.Jön a rossz hír,nem sikerült a tranzakció.Ja persze,nem tudom használni a kártyát,mert lejár ebben a hónapban,de az újat még nem küldte ki az idióta bank.Hát akkor így jártam,tolhatom félre a mocit egy parkolóba,másnapra meg ki kell találnom valamit.Erre megáll mögöttem egy sárga AA autó,és jön az ember,hogy mit kell segíteni.Aaahhh.... ezt a mákot.Úgy látszik,küldték az autót amikor mondtam,hogy csatlakozom hozzájuk,de nem hívták vissza,amikor mégsem jött létre a dolog.Naszóval,srác rögzíti a két vezetéket rendesen,de csak nem indul a motor.Akksi.Feltöltötte egy kicsit,méregetett ezt-azt,aztán elindultam.10 métert sem mentem,megint leállt.Vakartuk a fejünket,aztán megint töltés meg méregetés jött.A műszere szerint volt visszatöltés,jónak kellene lennie.Mielőtt elindultam volna,azt mondta,jön mögöttem egy darabig,ha esetleg megint leállna.Kurva rendes srác volt.Cseh,mint kiderült,és egy FZ-6-os Yamahája van.Szerencsére azóta sem volt semmi gond(lekopogtam),de rendeltem egy Varta akksit,pénteken talán már be is tudom tenni.Persze egy barátom segítségével rendeltem az akkumulátort,mert az új bankkártyám még mindig nincs itt.Szombat óta nem tudom használni a régit,csak bankfiókból tudok pénzt kivenni.A jó édes anyjukat...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://xjr400.blog.hu/api/trackback/id/tr32789630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása