XJR400 Londonban

Mindennapi történések,motorozás,némi zene...

Friss topikok

Címkék

400 (2) adó (1) allergia (1) átkelő (1) avon roadrider (1) balaton sound (1) baleset (4) benalmadena (1) biztonsag (1) biztosítás (2) buli (1) caberg trip (1) canon 300d (1) chriss (1) csak úgy (6) deep house mix (1) dokik (1) dvd lejátszó (1) előfizetés (2) fábry (1) fékbetét csere (3) felszerelés (1) film (3) fordulatszám (1) forma atv (1) frank thomas mesh (1) freecom hdd (1) global underground (1) gps (1) gumicsere (1) gyalogos (1) house (1) hülye sofőr (1) idojaras (1) imdb (1) internet speedtest (1) isle of man 2009 (1) karburátor (1) kerékpár (1) kevin yost (1) kiállítás (1) kingston (1) költözés (1) költség (1) koncepció (1) közlekedés (2) kresz (1) ktm (1) london (8) luxuscikk (1) malaga (1) masszázs (1) ministry (1) mix letöltés (1) mobiltelefon (2) moby (1) motor (8) motoros kesztyű (1) motoros ruházat (3) motoros túra (4) motorshow (2) nagymotor (4) neos (1) nyár (1) nyaralás (2) nyeregtáska (1) olajcsere (1) oxford first time (1) parkolás (1) parti (1) philips dvp5960 (1) pizzafutár (1) rambo (1) renaissance (1) robogó (1) rozsda (1) sander kleinenberg (1) sander van doorn (1) scrubs (1) sebesség (1) sim kártya (1) skins (1) sopron (1) sorozat (2) spanyolország (1) supernaturalistic (1) suzuki (1) szénanátha (1) szerelés (8) szolgáltató (2) talk show (1) tamron (1) tanfolyam (1) tanktáska (1) televízió (1) teszt (1) thai (1) this is (1) topgear (1) triumph (1) tv2 (1) uk hun (1) underworld (1) váltó (1) vélemény (2) video (1) vizsga (3) volt fesztivál (1) volt fesztival (1) v max (1) xjr (5) yamaha (9) zene (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

ebay

Londoni mindennapok

2008.10.21. 23:18 xjr400

Újra nyeregben

Címkék: csak úgy szerelés pizzafutár

Végre.Másfél hónap után ma ültem újra motorra.És ez csak az én hibám.Annyira meg voltam győződve arról,hogy valami nagyobb baja van,és azért nem indul,hogy megpróbáltam mindent,hogy ne kelljen elvinni szerelőhöz.Tudom,hogy szarrágásnak hangzik,de itt más órabérrel dolgoznak a műhelyekben.Furgont sem volt egyszerű szerezni a szállításhoz,mindig közbejött valami.De múlt szombaton beszenvedtük rámpa nélkül egy Mercedesbe,levittük a szakikhoz,hétfőn meg hívtak,hogy meg is vannak vele.Összegányolt vezetékek,ezért nem indult.1 órás meló,plusz 1-2 apróságot cseréltek,meg ha jól láttam,megemelték az alapjárati fordulatot 1500-ra.47 fontba került a móka.Ezen vajúdtam hetekig,vazz.Na mindegy,mint írtam,nagyobb tételre számítottam,örülök inkább,hogy csak ennyi volt.Ne legyen rosszabb. Fura volt vezetni a mocit pár hét kihagyás után,plusz folyamatos vigyorgás volt,el lehet képzelni.

A másik hír az,hogy elkezdtem másodállásban pizzafutárkodni.Pé-szo-vas este. Akarok venni laptopot,és jó lenne nem a fizetésből megoldani.Meg hát jön a tél,inkább most túlórázom,mint nyáron.Adtak egy Honda Innova-t,azt hajtom.Érdekes jószág.Fura vezetni ilyen robogót,aminek nincs kuplungja,és mindig lefelé kell nyomni a váltókart.Visszaváltásnál meg felfelé.Azt hamar megtanultam,hogy a kormányba mindig szigorúan két kézzel kell kapaszkodni.Így mutat az igásló:

A hátuljára még oda kell képzelni egy nagy dobozt,aztán ennyi.Megy ahogy megy,fékek fognak,az autósok meg remélem észrevesznek majd időben.Ami igazából nekem kellemetlen ebben a melóban,az az,hogy bemész a 30-40 fokos konyhára,várod a pizzádat,aztán mész ki a hidegbe.Az első két nap végén szinte csavartam a farmeromból a vizet.Úgyhogy vettem magamnak alsóruházatot,nem egészen olyan profit,mint amit a túrázók hordanak, de hasonlót jó áron.Jobban bírom benne a meleget,a hideget,és amikor leveszem,nem folyik a seggemről a víz...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://xjr400.blog.hu/api/trackback/id/tr69725620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása