XJR400 Londonban

Mindennapi történések,motorozás,némi zene...

Friss topikok

Címkék

400 (2) adó (1) allergia (1) átkelő (1) avon roadrider (1) balaton sound (1) baleset (4) benalmadena (1) biztonsag (1) biztosítás (2) buli (1) caberg trip (1) canon 300d (1) chriss (1) csak úgy (6) deep house mix (1) dokik (1) dvd lejátszó (1) előfizetés (2) fábry (1) fékbetét csere (3) felszerelés (1) film (3) fordulatszám (1) forma atv (1) frank thomas mesh (1) freecom hdd (1) global underground (1) gps (1) gumicsere (1) gyalogos (1) house (1) hülye sofőr (1) idojaras (1) imdb (1) internet speedtest (1) isle of man 2009 (1) karburátor (1) kerékpár (1) kevin yost (1) kiállítás (1) kingston (1) költözés (1) költség (1) koncepció (1) közlekedés (2) kresz (1) ktm (1) london (8) luxuscikk (1) malaga (1) masszázs (1) ministry (1) mix letöltés (1) mobiltelefon (2) moby (1) motor (8) motoros kesztyű (1) motoros ruházat (3) motoros túra (4) motorshow (2) nagymotor (4) neos (1) nyár (1) nyaralás (2) nyeregtáska (1) olajcsere (1) oxford first time (1) parkolás (1) parti (1) philips dvp5960 (1) pizzafutár (1) rambo (1) renaissance (1) robogó (1) rozsda (1) sander kleinenberg (1) sander van doorn (1) scrubs (1) sebesség (1) sim kártya (1) skins (1) sopron (1) sorozat (2) spanyolország (1) supernaturalistic (1) suzuki (1) szénanátha (1) szerelés (8) szolgáltató (2) talk show (1) tamron (1) tanfolyam (1) tanktáska (1) televízió (1) teszt (1) thai (1) this is (1) topgear (1) triumph (1) tv2 (1) uk hun (1) underworld (1) váltó (1) vélemény (2) video (1) vizsga (3) volt fesztivál (1) volt fesztival (1) v max (1) xjr (5) yamaha (9) zene (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

ebay

Londoni mindennapok

2008.11.08. 15:29 xjr400

A műszaki vizsga (MOT)

Címkék: vizsga szerelés gumicsere avon roadrider

Ideje volt már,két hónapja lejárt,de mivel nem használtam a motort egy ideig,így ki is ment szépen a fejemből.Akkor ugrott be,amikor egy héttel ezelőtt ementem gumishoz,mert már időszerű lett a csere.Az én vezetési stílusommal még nem volt veszélyes a régivel menni,de hát ez nem vita tárgya,muszáj cserélni,ha megkívánja a gumi állapota.Még csak az hiányzik,hogy egy esetleges balasetben,amit nem is én okoztam,megbüntessenek,mert illegális gumikkal közlekedtem.Egy motoros üzletben érdeklődtem,ahol a kezembe nyomtak egy névjegykártyát.Felhívtam őket,hogy szombaton hogyan vannak nyitva,és kell-e időpontot kérnem.Nem kell.Odamentem szombat délelőtt,és egy barátságos srác beinvitált a raktárba,és beszélgettünk.A fő szempont,hogy mire használom a motort.Munkába járás,plusz nagyon ritkán egy-egy kisebb túra.Mutatott három féle abroncsot,amikből ő a legolcsóbbat javasolta,mivel szerinte nem használnám ki a drágább gumik előnyeit.Szimpatikus volt ez a hozzáállás.Megkérdeztem az árakat.80 font az olcsóbb fajta,120-tól indult a drágább.100 fontig akartam elmenni,úgyhogy az olcsóbbat kértem.Persze nem akartam szarozni azon,hogy mennyit költök gumikra,de úgy vélem,tényleg jó lesz melózni járni,meg a városban tekeregni nyugodt tempóban.20 perc alatt elkészült a srác,közben beszélgettünk.Mondtam,hogy lejárt a műszaki,erre felajánlotta,hogy megcsinálják most.Nézek nagy szemekkel,erre vigyorogva mutatja az M.O.T. jelet.Azt mondtam neki,visszajövök,mert talán még át kellene néznem néhány dolgot a mocin,hiába érzem úgy,hogy minden rendben vele.Azért megkérdeztem tőle,hogy az egyik hiányzó tükör,a rossz kilóméteróra vagy meggörbült kuplungkar miatt megbukhat-e a motor a vizsgán.Tükör egyáltalán nem kell,hogy legyen a motoron(?!),sebességmérő nem számít,kuplungkart meg ameddig elérem,nem kizáró ok.Oké.Fizettem.80 font,mondja a srác.És a szerelési díj?,kérdem én bután.Minden benne van az árban,barátom,jön a mosolygós válasz.Megegyeztünk a szerdában,mert akkor tovább tartanak nyitva.Vissza is mentem szerdán,kb. 20 percet vártam izgatottan,aztán a másik,nem kevésbé barátságos és normális srác elkezdte vizslatni a motort.Minden király volt,amíg meg nem mozgatta az első kereket.Lógott.Csapágyas.Fasza.El tudom képzelni,hogy ha valahol otthagyom a motort,akkor ilyen esetben felhívnak,és azt mondják,bocsi,de nem engedhetjük át,mert ez meg ez a baja.De persze a vizsgadíjat ki kell fizetni.Itt megkérdezte a srác,mi legyen,megcsináljuk?Naná.Áttolta a mocit a szerelőműhelybe,aztán nekiállt kiszedni a kereket.Szerencsére nem volt annyira széttörve, szétrohadva a csapágy,hogy szenvedni kellett volna vele.Beletette az újakat.Közben megkérdeztem,tud-e kezdeni valamit a rossz sebességmérővel,ha már így hozzáférünk.Semmit,mondta,de lehet,hogy szerencsém lesz,és a törött csapágy okozta azt a bajt is,az újjal meg lehet,hogy jó lesz.Elég hamar végzett,utána mentünk az irodába a papírokért.Fizettem,itt jött megint a kellemes meglepetés.Nem tudom miért,de 50 fontra emlékeztem,hogy ennyibe kerül egy műszaki.Hát nem.53 fontot fizettem a szereléssel együtt.El is tettem pár névjegykártyát,hogy odaadom 1-2 ismerősnek őket.Örültem,mint az állat.Főleg akkor,amikor elindultam,és láttam,hogy műkődik a kilóméteróra.Ja,az új gumi Avon Roadrider.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://xjr400.blog.hu/api/trackback/id/tr96757292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása