XJR400 Londonban

Mindennapi történések,motorozás,némi zene...

Friss topikok

Címkék

400 (2) adó (1) allergia (1) átkelő (1) avon roadrider (1) balaton sound (1) baleset (4) benalmadena (1) biztonsag (1) biztosítás (2) buli (1) caberg trip (1) canon 300d (1) chriss (1) csak úgy (6) deep house mix (1) dokik (1) dvd lejátszó (1) előfizetés (2) fábry (1) fékbetét csere (3) felszerelés (1) film (3) fordulatszám (1) forma atv (1) frank thomas mesh (1) freecom hdd (1) global underground (1) gps (1) gumicsere (1) gyalogos (1) house (1) hülye sofőr (1) idojaras (1) imdb (1) internet speedtest (1) isle of man 2009 (1) karburátor (1) kerékpár (1) kevin yost (1) kiállítás (1) kingston (1) költözés (1) költség (1) koncepció (1) közlekedés (2) kresz (1) ktm (1) london (8) luxuscikk (1) malaga (1) masszázs (1) ministry (1) mix letöltés (1) mobiltelefon (2) moby (1) motor (8) motoros kesztyű (1) motoros ruházat (3) motoros túra (4) motorshow (2) nagymotor (4) neos (1) nyár (1) nyaralás (2) nyeregtáska (1) olajcsere (1) oxford first time (1) parkolás (1) parti (1) philips dvp5960 (1) pizzafutár (1) rambo (1) renaissance (1) robogó (1) rozsda (1) sander kleinenberg (1) sander van doorn (1) scrubs (1) sebesség (1) sim kártya (1) skins (1) sopron (1) sorozat (2) spanyolország (1) supernaturalistic (1) suzuki (1) szénanátha (1) szerelés (8) szolgáltató (2) talk show (1) tamron (1) tanfolyam (1) tanktáska (1) televízió (1) teszt (1) thai (1) this is (1) topgear (1) triumph (1) tv2 (1) uk hun (1) underworld (1) váltó (1) vélemény (2) video (1) vizsga (3) volt fesztivál (1) volt fesztival (1) v max (1) xjr (5) yamaha (9) zene (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

ebay

Londoni mindennapok

2008.09.05. 20:26 xjr400

Mit érdemel az az autós...

Címkék: közlekedés london hülye sofőr

...aki a piros lámpánál nem bír állni és úgy várni a zöldet,hanem lassan gurul előre,és egyszer csak neked megy?Az elmúlt két hétben kétszer történt meg velem,hogy nekem így jöttek.Mi a halál f.sza van egyes emberekkel?Olyan nehéz a féken tartani a lábunkat,könyörgöm?Hát még felmérni a távolságot az előttünk állóval,mi?Kell az a tíz centiméter.A Range Roverből meg csak néz ki bután az ember,aki talán 10 éve még az oroszlánok elől rohangált a szavannákon,vagy hol.Nem vagyok ám rasszista.Ezen az első eseten még nem húztam volna fel magam annyira,de mutogattam neki bőszen,hogy nézzem már előre,ne csak a lámpát bámulja.Az a röhej amúgy,hogy ezek azok a szerencsétlenek,akik viszont nem indulnak el zöldnél.Várja-várja,gurul előre centinként,de ha zöld a lámpa,akkor éppen a tökét vakarja,vagy sms-t ír(megérne egy külön posztot),vagy a szaros kölykéhez pofázik.

A másik eseten pöccentem be igazán(talán,mert a második eset volt),mert ott az ember befurakodott mellém,hogy lássa,mikor fogy el a keresztirányú forgalom,hogy aztán indulhasson,gondolom.Ezek szerint teljesen láthatatlan vagyok hátulról.Persze,annyiban hibáztam,hogy nem középen álltam,és ilyenkor vérszemet kap néhány suttyó.De rendben van,b.ssza meg,jöjjön mellém,csak legyen már tisztában az autója méretével,és ne lökjön meg.Konkrétan a kerekével a kipufogómat.Mit tehettem,idegből rácsaptam a motorháztetőre,mutatom,hogy akár már át is ölelhetne,de csak néz értetlenül engem,aztán megint lesi a forgalmat,és újra nekem jön.Hát ez nem igaz,az anyádat...Most kétszer csaptam a tré autójára,aztán előre gurultam 10 centit.Többet nem lehetett.Olyan ideges voltam,hogy még belerúgtam a lökhárítójába.Komolyan mondom,néha úgy gondolom,hogy az ilyen balfékek meg az öregek veszélyesebbek,mint egyes gyorshajtók.Remélem,minél kevesebbel találkozom majd.Nektek is csak ezt tudom kívánni.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://xjr400.blog.hu/api/trackback/id/tr21650292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Devil 2008.09.20. 21:08:19

Hát egyetértek az itt leírtakban.
Szerintem is veszélyesebb a balfék mint a gyorshalytó!A legveszélyesebb meg a kettő elegye!
süti beállítások módosítása