XJR400 Londonban

Mindennapi történések,motorozás,némi zene...

Friss topikok

Címkék

400 (2) adó (1) allergia (1) átkelő (1) avon roadrider (1) balaton sound (1) baleset (4) benalmadena (1) biztonsag (1) biztosítás (2) buli (1) caberg trip (1) canon 300d (1) chriss (1) csak úgy (6) deep house mix (1) dokik (1) dvd lejátszó (1) előfizetés (2) fábry (1) fékbetét csere (3) felszerelés (1) film (3) fordulatszám (1) forma atv (1) frank thomas mesh (1) freecom hdd (1) global underground (1) gps (1) gumicsere (1) gyalogos (1) house (1) hülye sofőr (1) idojaras (1) imdb (1) internet speedtest (1) isle of man 2009 (1) karburátor (1) kerékpár (1) kevin yost (1) kiállítás (1) kingston (1) költözés (1) költség (1) koncepció (1) közlekedés (2) kresz (1) ktm (1) london (8) luxuscikk (1) malaga (1) masszázs (1) ministry (1) mix letöltés (1) mobiltelefon (2) moby (1) motor (8) motoros kesztyű (1) motoros ruházat (3) motoros túra (4) motorshow (2) nagymotor (4) neos (1) nyár (1) nyaralás (2) nyeregtáska (1) olajcsere (1) oxford first time (1) parkolás (1) parti (1) philips dvp5960 (1) pizzafutár (1) rambo (1) renaissance (1) robogó (1) rozsda (1) sander kleinenberg (1) sander van doorn (1) scrubs (1) sebesség (1) sim kártya (1) skins (1) sopron (1) sorozat (2) spanyolország (1) supernaturalistic (1) suzuki (1) szénanátha (1) szerelés (8) szolgáltató (2) talk show (1) tamron (1) tanfolyam (1) tanktáska (1) televízió (1) teszt (1) thai (1) this is (1) topgear (1) triumph (1) tv2 (1) uk hun (1) underworld (1) váltó (1) vélemény (2) video (1) vizsga (3) volt fesztivál (1) volt fesztival (1) v max (1) xjr (5) yamaha (9) zene (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

ebay

Londoni mindennapok

2009.10.07. 18:19 xjr400

A zinternet

Na,hát úgy alakult,hogy csak beállt a net jó/normális sebességre.Viszont egy kicsit kardoznom kellett az ügyfélszolgálattal tegnap.Még augusztusban lett megrendelve a csomag,amihez ingyenes installáció járt.A szerelő ezt elég trehányul intézte,mert behúzott egy vezetéket a házba,rádugta a tévére,aztán lecsekkolta a csatornákat,utána viszont simán odaadta a lakótársamnak a router-t,hogy azt már ő is meg tudja csinálni.WTF?!Ha otthon lettem volna,biztos beolvasok az embernek.Persze,megcsináltuk az installálást mi,ezzel nem is volt gond.Nagy.De aztán jött a számla,és ott szerepelt külön tételként az installálás.Na,bepöccentem egy pillanat alatt,én már csak ilyen hirtelen természetű vagyok.De azért nyugodtan kikérdeztem az ügyfélszolgálatost,hogy akkor ezt most így hogy?Ugye.Megnyugtatott,hogy ez csak egy papir,a számlámról ez majd nem kerül levonásra.Én meg persze elhittem.Mert el akartam hinni.Meg hát mit csináltam volna,megesketem?Jött a nagy nap,számláról pénz le,installálás díja eltűnik valahol a internetes banki szférában.Hívom az ügyfélszolgálatot,mert egy havi díjnak megfelelő összeget nem akarok veszni hagyni.Meg kíváncsi is voltam,hogy mit olvas(hat)tam félre,amikor előfizettem.Szerintem semmit.Ez a csajszi is normális volt nagyon,meg segítőkész.Azt mondta,nem tudja megmondani,hogy amikor előfizettem,akkor éppen érvényben volt-e az akció.Én meg ugye csak azzal tudtam védekezni,hogy nem volt megkötés az időtartamra nézve,tehát élnie kellett az akciónak.Az én szemszögemből. Párszor várakozásba tett,amíg utánanézett a dolognak,aztán annyiban maradtunk,hogy másnap(ma),visszahív.Meg is tette,és elmondta,hogy a pénzt jóváírták a számlámon. Megnyugodtam,mert bosszantó lett volna,ha kiderül,hogy benéztem valamit.Nem tudom,otthon hogyan mennek ezek a dolgok,de gyanítom,hogy sokkal nehezebb és több kört kell lefutni,míg az ember eléri,hogy kezeljék a jogos panaszát.Egyébként üzletekben is normális a hozzáállás.Vittem már vissza néhány árut,mert rosszat választottam sietségemben/balfaszságomban.Simán visszadták a pénzt minden esetben,pofavágás nélkül.Ez tetszik.Mondjuk nem élnék vissza ezzel,mint pl. az angol csajok,akik pénteken vesznek egy pár cipőt,hétvégén szétrúgják,aztán hétfőn visszaviszik,hogy nem jó.Így csinálják a csípőnélküli csajok itt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://xjr400.blog.hu/api/trackback/id/tr771434593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása