XJR400 Londonban

Mindennapi történések,motorozás,némi zene...

Friss topikok

Címkék

400 (2) adó (1) allergia (1) átkelő (1) avon roadrider (1) balaton sound (1) baleset (4) benalmadena (1) biztonsag (1) biztosítás (2) buli (1) caberg trip (1) canon 300d (1) chriss (1) csak úgy (6) deep house mix (1) dokik (1) dvd lejátszó (1) előfizetés (2) fábry (1) fékbetét csere (3) felszerelés (1) film (3) fordulatszám (1) forma atv (1) frank thomas mesh (1) freecom hdd (1) global underground (1) gps (1) gumicsere (1) gyalogos (1) house (1) hülye sofőr (1) idojaras (1) imdb (1) internet speedtest (1) isle of man 2009 (1) karburátor (1) kerékpár (1) kevin yost (1) kiállítás (1) kingston (1) költözés (1) költség (1) koncepció (1) közlekedés (2) kresz (1) ktm (1) london (8) luxuscikk (1) malaga (1) masszázs (1) ministry (1) mix letöltés (1) mobiltelefon (2) moby (1) motor (8) motoros kesztyű (1) motoros ruházat (3) motoros túra (4) motorshow (2) nagymotor (4) neos (1) nyár (1) nyaralás (2) nyeregtáska (1) olajcsere (1) oxford first time (1) parkolás (1) parti (1) philips dvp5960 (1) pizzafutár (1) rambo (1) renaissance (1) robogó (1) rozsda (1) sander kleinenberg (1) sander van doorn (1) scrubs (1) sebesség (1) sim kártya (1) skins (1) sopron (1) sorozat (2) spanyolország (1) supernaturalistic (1) suzuki (1) szénanátha (1) szerelés (8) szolgáltató (2) talk show (1) tamron (1) tanfolyam (1) tanktáska (1) televízió (1) teszt (1) thai (1) this is (1) topgear (1) triumph (1) tv2 (1) uk hun (1) underworld (1) váltó (1) vélemény (2) video (1) vizsga (3) volt fesztivál (1) volt fesztival (1) v max (1) xjr (5) yamaha (9) zene (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

ebay

Londoni mindennapok

2008.08.07. 15:15 xjr400

Rendeltem egy Oxford táskaszettet

Címkék: felszerelés nagymotor oxford first time tanktáska nyeregtáska

Hát,tudnám ezt a pénzt másképpen is a motorra költeni(olajcsöpögés,karburátor-szinkron,stb.),de megtetszett ez a cucc.Szép,praktikus.Doboztartón gondokoztam egy darabig,de azt csak házilag lehetne megoldani,és itt kinn az elég macerás nekem.Nincs házam,azért.Tehát a szett.Meg is jött szépen,igaz,eleve egy nap csúszással,mert letisztáztuk,mivel ez az első rendelésem a cégtől,ezért csak a regisztrált címemre tudják küldeni az árut.Szóval 1 nap csúszással,de megjött.Hát az örömöm nem tartott sokáig.Hamar lehervadt a vigyor az arcomról,amikor megláttam,hogy szinte teljesen más táskákat küldtek.Az oldalsó nyeregtáskákkal nincs gond,de talán csak azért,mert csak egy fajta van nekik.Amúgy talán azt is összekeverték volna.Én ezeket rendeltem:

38L mágneses tanktáska   ,             oldaltáska                   , hátsó táska 28L

Aztán ezek jöttek:

     2 az 1-ben,kb. 15L                                            ,     szíjazható tanktáska 18L

A baloldali az egy 2in1 táska,lehet hátra is tenni,meg a tankra is.Pofás,meg hasznos is,de nekem nem ez kell.Kicsi.A másik az 28 literes,hátizsákként is lehet hordani,ha lekapja az ember a motorról.A jobb oldali képen meg egy tök hasonló tanktáska van.Ezt kaptam,szíjazható kivitelben,a fenti,38 literig bővíthető mágneses helyett.Mondom,csak a nyeregtáskák stimmeltek.Ma telefonáltam,és felkészültem egy kis kardozásra,ha esetleg nem akarnak cserélni,vagy megint fizettetni akarnak postaköltséget.Az ügyfélszolgálatos csaj aranyos volt,és korrekt.Elmondtam,mi történt,utána nézett(lehet,volt már ilyen),és elintéztük,hogy holnap elviszik tőlem futárok a rossz árut,aztán küldik a jót.Remélem most már tényleg azt.Kikérdeztem a csajszit,azt mondta érti,mi a gond.Bízom benne,másnapi szállítással küldik.Én eredetileg azért fizettem.Majd meglátjuk.Miután megkönnyebbülten letettem a telefont,ugrott be,hogy azért elnézést nem kért az okozott kellemetlenségért.De teszek rá,ha itt lesz a jó szett.Pocsék idő lesz a hétvégén,nem lenne esélyem sem kipróbálni őket.

Update: még mindig várok,hogy küldjék a jó táskákat.Közben egy költözés miatt átjelentettem mindenhol a lakcímemet,és ennél a cégnél is szóltam,hogy ezt már ne az előző helyre vigyék,hanem az újra.Természetesen a régi házba vitték a futárok,miért is ne.Most úton van vissza a csomag a céghez.Jövő héten meg küldik nekem,de hogy kacifántosabb legyen,most a munkahelyemre kértem,mivel nappal senki nincs otthon,és nincs kedvem meló után még a futárcég depóját keresgélni.No problem!-így az ügyfélszolgálatos.Majd ezt is meglátjuk.Az időjárás persze megint ilyen lesz,

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://xjr400.blog.hu/api/trackback/id/tr58605288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása