XJR400 Londonban

Mindennapi történések,motorozás,némi zene...

Friss topikok

Címkék

400 (2) adó (1) allergia (1) átkelő (1) avon roadrider (1) balaton sound (1) baleset (4) benalmadena (1) biztonsag (1) biztosítás (2) buli (1) caberg trip (1) canon 300d (1) chriss (1) csak úgy (6) deep house mix (1) dokik (1) dvd lejátszó (1) előfizetés (2) fábry (1) fékbetét csere (3) felszerelés (1) film (3) fordulatszám (1) forma atv (1) frank thomas mesh (1) freecom hdd (1) global underground (1) gps (1) gumicsere (1) gyalogos (1) house (1) hülye sofőr (1) idojaras (1) imdb (1) internet speedtest (1) isle of man 2009 (1) karburátor (1) kerékpár (1) kevin yost (1) kiállítás (1) kingston (1) költözés (1) költség (1) koncepció (1) közlekedés (2) kresz (1) ktm (1) london (8) luxuscikk (1) malaga (1) masszázs (1) ministry (1) mix letöltés (1) mobiltelefon (2) moby (1) motor (8) motoros kesztyű (1) motoros ruházat (3) motoros túra (4) motorshow (2) nagymotor (4) neos (1) nyár (1) nyaralás (2) nyeregtáska (1) olajcsere (1) oxford first time (1) parkolás (1) parti (1) philips dvp5960 (1) pizzafutár (1) rambo (1) renaissance (1) robogó (1) rozsda (1) sander kleinenberg (1) sander van doorn (1) scrubs (1) sebesség (1) sim kártya (1) skins (1) sopron (1) sorozat (2) spanyolország (1) supernaturalistic (1) suzuki (1) szénanátha (1) szerelés (8) szolgáltató (2) talk show (1) tamron (1) tanfolyam (1) tanktáska (1) televízió (1) teszt (1) thai (1) this is (1) topgear (1) triumph (1) tv2 (1) uk hun (1) underworld (1) váltó (1) vélemény (2) video (1) vizsga (3) volt fesztival (1) volt fesztivál (1) v max (1) xjr (5) yamaha (9) zene (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

ebay

Londoni mindennapok

2009.07.10. 22:14 xjr400

A hazaút

Címkék: motoros túra

Egészen izgalom-mentesre sikeredett,nagy része unalmas is volt,mondhatni.Az autópályás szakasz.Pénteken 1-ig melóztam,és mivel reggel már a málhákkal mentem be,fél 2-kor el tudtam indulni.Egészen hamar kiértem a városból,aztán rá az autópályára,ami levitt Dover-ig.Ott még tankoltam,mert már a tartalékot használtam,aztán be a kikötőbe.

Egy órával az indulás előtt kellett volna érkeznem,kb. 40 perc lett belőle.Megkaptam a papiromat, odairányítottak a 205-ös "kapuhoz",aztán rá pár percre már a francia jómunkásember kötözte ki a motort a hajó belsejében.Fel a fedélzetre,aztán másfél óra után meg is érkeztem Calais-ba.Óra visszaállít,aztán irány az autópálya,ami talán az egyetlen arrafelé,ami nem fizetős. Talán nem is autópálya,de a minősége az jó.A Viamichelin útmutatása szerint mentem,fizetős utak kilőve.Ezért Belgiumon át mentem Németországba,minimális Hollandia érintéssel.Köln előtt jártam,60-70 km-re lehettem,és éppen tankoltam meg burkoltam egy méretes virslit.Már jól beesteledett,úgyhogy a kutas eligazított egy közeli motelbe.5 perces masszív kopogással felébresztettem a román recepciós hölgyet,aztán rá 15 percre már zuhanyoztam.Indulás előtt úgy voltam,hogy majd hálózsákban alszom valahol,ahol utolér az éjszaka,de így utólag úgy gondolom,hogy a fárasztó motorozás után eléggé odabaszott volna a komfort hiánya.Az ágy eléggé lejtett,de azért jól esett kinyújtózni.Viszont az ujjbegyeim még reggel is bizseregtek a kormányvibrációtól.Amit menet közben nem igazán éreztem.Nem foglalkoztam vele,főleg,mert rettentően jó idő volt.Reggeli,málházás,irány Passau.Kockásra ült,agyonvisszaszétzsibbadt seggel érkeztem a német-osztrák határhoz.Megváltás volt egy kis kanyargós úton menni,a határt jelző táblát is alig vettem észre.Eső lehetett előttem,mert néhol nedves volt az út,a fás részeken meg köd,vagy inkább pára gomolygott.Száraz úton,tiszta időben maximális élvezett lett volna az a szakasz,de így is örültem.Linzbe értem,mire besötétedett.Elkezdtem moteleket,hoteleket kutatni.Nem volt nehéz,találtam párat,viszont éppen össznépi mulatság volt a városban,és az összes szobát kiadták.Mindenhol.A hotel feliratú táblákat követve felértem egy kisebb hegyre a város északi szélén,és a legtetején,a városhatár mellett találtam szobát,tulajdonképpen az utolsó és legfelső hotelben.A kilátás az elég jó volt,mint látható.

Éppen ideje volt,mert eléggé melegem volt már az esőruhában,és kezdtem bepöccenni,hogy csak gurulgatok ide-oda a városban.Persze az összes mulatozót elküldtem magamban a halál faszára.Pöpec kis szobám volt,messze jobb,mint a német,persze ez duplájába került.De ezt akkor éppen magasról... Elég későn keltem,lefújtam a láncot(este már nem volt erőm),reggeli,aztán irány a magyar föld.Pár óra után világossá vált,hogy sokáig nem fogom élvezni a tájat,mert eső lesz.Overall fel,rá 10 perce mintha dézsából öntötték volna,rá 20 perce a zacskómon folyt a víz.Egy fedett helyen beálltam egy osztrák pár mellé,kajáltam,szárítkoztam.Fél óra után majdnem teljesen elállt.A farmerem alá betűrtem száraz alsót,az esőruha meg a farmer közé az ölembe pedig egy törölközőt.Gondoltam,ha megint esni fog,így azért kibírom majd.Nem esett,csak szemerkélt néha,aztán az is megszűnt.Felhős volt,de nekivetkőztem,úgy meg is száradt mindenem.Később sütött a nap is,de mire Magyarországra érkeztem,már megint beborult.Sopron előtt ettem egy rántotthúsos szendvicset,aztán a 84-esen robogtam lefelé.A 8-ason megint esett,aztán mire hazaértem,elállt.Veszélyes szitáció nem volt az úton,nem indexelő és előzni nem tudó autós viszont rengeteg.Minden országban,nem csak nálunk.Nem bántam meg az utat,nagyon bejött,még így is,hogy sok volt az autópályásszakasz.Visszafelé már más lesz,tudom mennyit tudok menni egy nap,reggel indulok délután helyett,és előre intézek szállást is.De... ha úgy alakul,akkor kivitetem a mocit teherautóval/furgonnal,és akkor majd máskor,egy nagyobb teljesítményű vassal csinálok európai túrát.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://xjr400.blog.hu/api/trackback/id/tr871239532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása