XJR400 Londonban

Mindennapi történések,motorozás,némi zene...

Friss topikok

Címkék

400 (2) adó (1) allergia (1) átkelő (1) avon roadrider (1) balaton sound (1) baleset (4) benalmadena (1) biztonsag (1) biztosítás (2) buli (1) caberg trip (1) canon 300d (1) chriss (1) csak úgy (6) deep house mix (1) dokik (1) dvd lejátszó (1) előfizetés (2) fábry (1) fékbetét csere (3) felszerelés (1) film (3) fordulatszám (1) forma atv (1) frank thomas mesh (1) freecom hdd (1) global underground (1) gps (1) gumicsere (1) gyalogos (1) house (1) hülye sofőr (1) idojaras (1) imdb (1) internet speedtest (1) isle of man 2009 (1) karburátor (1) kerékpár (1) kevin yost (1) kiállítás (1) kingston (1) költözés (1) költség (1) koncepció (1) közlekedés (2) kresz (1) ktm (1) london (8) luxuscikk (1) malaga (1) masszázs (1) ministry (1) mix letöltés (1) mobiltelefon (2) moby (1) motor (8) motoros kesztyű (1) motoros ruházat (3) motoros túra (4) motorshow (2) nagymotor (4) neos (1) nyár (1) nyaralás (2) nyeregtáska (1) olajcsere (1) oxford first time (1) parkolás (1) parti (1) philips dvp5960 (1) pizzafutár (1) rambo (1) renaissance (1) robogó (1) rozsda (1) sander kleinenberg (1) sander van doorn (1) scrubs (1) sebesség (1) sim kártya (1) skins (1) sopron (1) sorozat (2) spanyolország (1) supernaturalistic (1) suzuki (1) szénanátha (1) szerelés (8) szolgáltató (2) talk show (1) tamron (1) tanfolyam (1) tanktáska (1) televízió (1) teszt (1) thai (1) this is (1) topgear (1) triumph (1) tv2 (1) uk hun (1) underworld (1) váltó (1) vélemény (2) video (1) vizsga (3) volt fesztivál (1) volt fesztival (1) v max (1) xjr (5) yamaha (9) zene (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

ebay

Londoni mindennapok

2008.01.31. 17:21 xjr400

Nagymotor vizsga... sikerült!!!

Címkék: teszt vizsga nagymotor

Átmentem!!!
Most értem haza a vizsgáról remegő lábakkal,de rohadtul örülök,hogy sikerült elsőre.Nem kell megint fizetnem a 145 fontot,plusz nem megy rá szabadságom sem több.
Iszonyúan szar idő volt amúgy,teljesen szétáztam 10 perc után,az U-kanyart pedig egyáltalán nem tudtam megcsinálni a vizsga előtti bemelegítésen.Olyankor kasza.
Volt egy srác,akinek előttem 3 órával volt a vizsgája,de törölték az időjárás miatt.Imádkoztam,hogy maradjon szar idő,töröljék az enyémet is,aztán majd itthon az utcában gyakorlok a következő időpontig.Hát nem elállt az eső és lecsillapodott a szél,bameg??!
Elmentünk a vizsgaközpontba,az oktató rámdobta,hogy szerinte nem fogok átmenni.Hát ez sokat dobott az amúgy is fos hangulatomon,plusz jól meg is vagyok fázva,remek...
A teszt:
Leülök az emberrel,átadom a papírokat,aláírok,elmondja mi lesz a következő kb. 40 percben.Ad fülhallgatót,amin az utasításokat kapom,fel a bukósisak,ki a motorhoz,2 kérdés...
1 - hogyan ellenőrizzük a láncfeszességet
2 - hogyan ellenőrizzük a dudát ,
és bazd meg... nem találtam a dudát kb. fél percig!Nem voltam ideges,mi?
Na,ezután ki az utcára,kapom az instrukciókat,hogy mikor merre menjek,és 10 perc után megálltunk megcsinálni az U-kanyart.Nem tudom hogyan,de sikerült.Ott akkor eléggé megkönnyebbültem,de 1-2 alkalommal elfelejtettem indexelni elindulás előtt,és bebeszéltem magamnak,hogy most már tutira megbuktam.Persze tudtam,hogy nagyjából 15 hibapontig lehet elmenni,de azt hittem,hogy az első 20 percben összegyűjtöttem vagy 20-at.
Ezzel a maradék görcs nagy része is elmúlt,úgymond beletörődtem a buktába.Ettől függetlenül azért odafigyeltem,és hát... összejött.
Kaja után beröffentem a mocit(több,mint 1 hónapja áll),befújom a láncot is,aztán gurulok vele kicsit.Yeah!
Írok majd valamikor 1-2 bejegyzést arról,hogyan megy a motortanfolyam Angliában,és hogy miket kell fizetni,hogy használhasd is a vasat.
Aarrhh... de megkönnyebbültem.

Mai zene lazításképpen VA - The_Best_Of_Cafe_Ibiza_Vol.2-2CD-2008

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://xjr400.blog.hu/api/trackback/id/tr7319814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása