XJR400 Londonban

Mindennapi történések,motorozás,némi zene...

Friss topikok

Címkék

400 (2) adó (1) allergia (1) átkelő (1) avon roadrider (1) balaton sound (1) baleset (4) benalmadena (1) biztonsag (1) biztosítás (2) buli (1) caberg trip (1) canon 300d (1) chriss (1) csak úgy (6) deep house mix (1) dokik (1) dvd lejátszó (1) előfizetés (2) fábry (1) fékbetét csere (3) felszerelés (1) film (3) fordulatszám (1) forma atv (1) frank thomas mesh (1) freecom hdd (1) global underground (1) gps (1) gumicsere (1) gyalogos (1) house (1) hülye sofőr (1) idojaras (1) imdb (1) internet speedtest (1) isle of man 2009 (1) karburátor (1) kerékpár (1) kevin yost (1) kiállítás (1) kingston (1) költözés (1) költség (1) koncepció (1) közlekedés (2) kresz (1) ktm (1) london (8) luxuscikk (1) malaga (1) masszázs (1) ministry (1) mix letöltés (1) mobiltelefon (2) moby (1) motor (8) motoros kesztyű (1) motoros ruházat (3) motoros túra (4) motorshow (2) nagymotor (4) neos (1) nyár (1) nyaralás (2) nyeregtáska (1) olajcsere (1) oxford first time (1) parkolás (1) parti (1) philips dvp5960 (1) pizzafutár (1) rambo (1) renaissance (1) robogó (1) rozsda (1) sander kleinenberg (1) sander van doorn (1) scrubs (1) sebesség (1) sim kártya (1) skins (1) sopron (1) sorozat (2) spanyolország (1) supernaturalistic (1) suzuki (1) szénanátha (1) szerelés (8) szolgáltató (2) talk show (1) tamron (1) tanfolyam (1) tanktáska (1) televízió (1) teszt (1) thai (1) this is (1) topgear (1) triumph (1) tv2 (1) uk hun (1) underworld (1) váltó (1) vélemény (2) video (1) vizsga (3) volt fesztivál (1) volt fesztival (1) v max (1) xjr (5) yamaha (9) zene (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

ebay

Londoni mindennapok

2008.07.22. 21:55 xjr400

Otthoni történések

Címkék: nyaralás balaton sound volt fesztivál motoros kesztyű

Nem szívesen jöttem vissza,ezt be kell ismernem.Még soha nem volt ilyen érzésem,de nagyon maradtam volna még otthon.Honvágyam nincs,nem is volt soha,de gondolom,mivel jól éreztem magam,nehezemre esett visszajönni.Partik,seggig érő nyár,csajozás,minden...

Miután leszállt a gép Sármelléken,hallottam egy egy angol srácot telefonálni(full feketében volt a jóvágású,brutál-metál rajongó forma),hogyaszongya: Its fuckin' hot here man!Fuckin' hot!Jót vigyorogtam,elképzeltem,hogy lassan megtelik a hosszú bakancsa izzadsággal.Hehe!

Másnap délután már a soproni VOLT-on vertük fel a sátrat,miközben egy rockzenekartól dübörgött a környék.Elmentünk kajálni,ahol én marha csülköt kértem.Hát nem mondom,hogy nem volt több mint a fele zsír és csont,vazze.Legközelebb csak kolbász.Megnéztünk pár előadót,közben dumáltunk,piáltunk,aztán kezdődött a Dorfmeister szett.Hát,teljesen ledöbbentünk.Hallottam pár mixet tőle,de ez teljesen szokatlan volt.Mármint nem a stílus,hanem mi egy laza pörgetést vártunk,erre ez az állat már a harmadik számnál a plafonra tette a mércét.Iszonyat bejött.Tudom,ezt azért is érzem így,mert a szett előtt ettünk egy kis sütit.Hát mit mondjak,megdobta a hangulatot pár vigyorral meg pacsival.A sátras alvással nem sok gondom van,azt leszámítva,hogy fél kilenckor már fel kell kelned,olyan meleg van.Itt Angliában sokszor délig lehetne aludni ebből a szempontból.Ja,és ittunk fény nevű piát.Régi fajta szódás szifonba vodkát töltöttek,és ezt nyomták rá egy lehelletnyi szörpre,mi meg jól lenyomtuk a habos vodkát.Szerintetek nem csapta szét a fejeket?De igen,már kettő után,haha!

A zamárdi Balaton Sound az más tészta.Másféle fellépők,másféle közönség,más a hely.Az idő eszméletlen jó,full meleg,tipikusan napozós,sörivós,estére kellemesen bebaszós.Jó koncertek(Massive Attack,csak hogy a nagy kedvencemet említsem,plusz Booka Shade,ugye!!!),jó dj-szettek.Ismét találkoztunk a cookie-makerrel,haha!Szombat hasonlóan telt,vasárnap mentünk haza.Jól be is fáradtam.Néhány éjszakát Pesten töltöttem,ahol összegabalyodtam egy aranyos feketével.A poén az,hogy nemsokára kiköltözik ide.A pasijához.Nem egyszerű az élet,mi?Majd meglátjuk,hogy lesz,mint lesz.

Motoroztam is.Egy barátom odaadta a Yamaha XT660X-ét.Nagyon fura volt nekem,eleve csak lábujjhegyen tudtam megtartani.De annál izgalmasabb volt.Meg hát sokkal nyomatékosabb is,a kipufogó is szépen visszadurrogott,csak úgy húzódtak félre az udvarias autósok ha utolértem őket.Aaaahhhh,de jó volt ez a két hét(irigy sóhaj belül)...

Na mindegy,mikor visszajöttem,azonnal vettem egy kesztyűt.Itt van,ni:

Buffalo G-Force.Sajna nem volt feketében,csak ilyen,meg piros.Ez legalább megy a bőrdzsekihez.Teljesen jó,amúgy,hálós-szellős,mint a nyári dzseki,kényelmes.Nem a legszebb,de magasról leszarom.Otthon akartam venni egyet,de 7000Ft alatt nem volt semmi,a legolcsóbb is ezerszer gagyibb volt ennél.Úgy döntöttem,itt veszek inkább.25 font sterlinget kellett kiköhögni érte.Úgy mondanám,jó az ár-érték aránya.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://xjr400.blog.hu/api/trackback/id/tr93580728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása